Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe schakel ik dynamische zoekresultaten voor eens en altijd uit bij Google (ze komen altijd terug...)?

Als ik met Google begin, kan ik zelfs niet kiezen of ik dynamische resultaten wil. Het "bloemetje" waaronder "instellingen" staan, staat er niet. Zoek ik iets dan krijg ik dus meteen bovenaan suggesties, erg zenuwslopend (zeker als je verkeerd typt).
Eenmaal ik de lijst met zoekresultaten heb, krijg ik wel het bloem-logo, en kan ik "nooit dynamische resultaten" aanklikken. Maar er verandert niks, dus bij het begin scherm blijven er dynamische resultaten. Schakel ik de computer uit, en terug aan, dan zijn mijn instellingen zelfs weg en staat er weer dat ik dynamische resultaten wil. Grrr...
Ik vraag me af wat daar nu goed aan is, en waarom het telkens terugkomt. En vooral hoe ik dat nu voor eens en voor altijd kan uitschakelen

10 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een google account aanmaken (als je een gmailadres hebt, heb je dat al) en dan inloggen, zorgen dat je altijd auto inlogt en dan blijven je instellingen bewaard (neem ik aan).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De instellingen worden altijd teruggezet als je de browsergeschiedenis wist.

Dit kan ook gebeuren als je een cookie-cleaner hebt zoals CCleaner.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding