Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Via mijn smartphone kan ik wel de website www.astateoftrance.com openen; maar via de pc niet. Hoe kan dat?

Ik heb het al meerdere malen uitgetest; maar zonder succes
Het kan niet aan mijn pc liggen, want ik heb ook nog een laptop en daar doet zich hetzelfde probleem voor

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
imruben
11 jaar geleden
In Firefox hier ook, controleer je internetverbinding eens ;)
Ritsuka
11 jaar geleden
hier werkt het ook gewoon in Firefox
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dannyw en imruben zeggen allebei, dat het aan mijn browser zou liggen. Via Google Chrome en Firefox zou het wel werken. Mijn reactie hierop is, dat ik een paar weken geleden nog wel via Internet Explorer deze site gewoon kon openen en nu niet meer. Ik heb de internetverbinding gecontroleerd en die is gewoon in orde. Wat is er veranderd, waardoor het nu niet meer werkt?
imruben
11 jaar geleden
Wat gebeurt er als je de pagina laadt? Krijg je een foutmelding of iets?
Controleer ook even of de site niet word geblokeerd door een virusscanner oid
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beste imruben, als ik de site wil openen, krijg ik geen foutmelding en hij laat al iets zien van de site en vervolgens zie je rechtsboven een rondje draaien, maar er gebeurt verder niets. Vervolgens druk ik op de podcast en dan krijg ik de mededeling; a state of trance.com reageert niet en krijg ik vervolgens te zien explorer zoekt naar een oplossing en dan zegt hij webpagina herstellen. Dan doe ik dit en werkt het nog niet. Ik heb ook gecontroleerd of het misschien ligt aan de virusscanner oid ;maar dat is allemaal in orde. Ik ben benieuwd of je nog andere mogelijkheden ziet, om dit probleem op te lossen.
imruben
11 jaar geleden
Als ik het goed begrijp doen andere sites het wel? Doet de site het wel op andere netwerken? dan zou het aan je laptop/pc kunnen liggen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zijn antwoorden, wat moet je er mee??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
werkt zonder probleem in Chrome, Opera en Firefox, maar zoals eerder aagegeven werkt de site niet in Internet Exploder
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb vandaag contact gezocht met Microsoft en hen gevraagd hoe dit kan. Vervolgens hebben ze het zelf ook geprobeerd, de site te openen en het lukte hun ook niet. Vastgesteld is, dat het niet aan internet explorer ligt en ook niet aan mijn apparatuur. Het ligt bij de ontwikkelaar van de site, dus Armin van Buuren zelf, die om op de een of andere reden is overgestapt naar Google Chrome. Ik heb Google Chrome gedownload, maar niet als standaard browser, zodat ik zowel internet explorer kan blijven gebruiken en toch ook via Google Chrome mijn favoriete site van Armin van Buuren kan openen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Hey Plato,

Ik kan deze website vanaf mijn laptop wel openen. Dus het probleem is niet bij de site.

Misschien helpt het om een andere browser te gebruiken om het mee te openen.

Ik zelf gebruik Google Chrome en kan hiermee op deze site komen ik weet niet welke browser u gebruikt.

Ik hoop dat dit helpt

~Ameno~
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image