Mailadres marktplaats achterhalen van geblokkeerde gebruiker?
Situatie is als volgt:
Ik heb op MP gisteren gereageerd op een advertentie. Echter, de verkoper zou mij deze avond mailen mailen over een tijd en plaats, want hij wist gisteren nog niet hoe en wat.
Allemaal mooi en aardig, dat stond dus. Vervolgens krijg ik van MP een mail dat verkoper als gebruiker geblokkeerd is want hij zou onbetrouwbaar zijn. Lijkt mij sterk, want de foto's waren gewoon goed en ik ga het ding toch ophalen, dus mocht het niet goed zijn koop ik het niet. Geen risico dus. Zijn naam+oplichting ook nog door Google gehaald, maar geen resultaat. Ik zie geen reden om het niet te doen.
Maar, de mailcorrespondentie die ik met verkoper had ging wel via het systeem van MP. Ik heb van verkoper geen eigen mailadres gekregen en ook geen mobiel nummer.
Nu is mijn vraag: ontvangt hij mijn mails via het gesprek dat onstaan is via het systeem van MP nog steeds? Ik heb het wel in mijn mailbox staan. En ontvang ik zijn mails nog als hij reageert erop? Of is zijn mailadres van MP nu ook verlopen en krijgt hij daarom mijn mails niet meer?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.