Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn contactpersonen op msn geen berichten meer krijgen uit mijn naam?

Al mijn contact personen op msn krijgen steeds berichten uit mijn naam met de titel " er ligt een geheim bericht voor u klaar" Dan moeten ze hun mailadres geven en mobiele nummer. Dus iedereen mailt mij weer dat ze het niet kunnen openen of bedanken er voor maar dat ze het niet verder openen vanwege dat ze hun mob. nummer niet willen geven. heel begrijpelijk natuurlijk.
Hoe kan ik dit stoppen, dat mensen niet meer die mail krijgen, want ik weet echt van NIKS !! Wordt er helemaal gek van.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet dus ook hoe ik dit kan annuleren op een of andere manier?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

ik denk dat je msn nu fungeert als een botje
en een spam computer is geworden
Ik zou in elk geval een virus scanner over je pc halen en ook een spyware scanner ed
als je een legale xp hebt dan kun je gebruik maken van microsoft security essentials en windows defender ed
malware byte is ook een hele goeie.
kijk anders even op onderstaande link en plaats daar je berichtje ook
lees wel even het "lees mij eerst" berichtje
succes
(Lees meer...)
capthavoc
14 jaar geleden
Heb je misschien zelf eens zoiets geopend waarbij je je msn naam en wachtwoord moest invoeren? Mijn zus verstuurde ook dat soort dingen naar andere mensen, waaronder naar mij en naar mijn vriend. Ik heb dat niet geopend, maar mijn vriend wel. We hebben meteen zijn wachtwoord veranderd en dat was voldoende. Mijn zus heeft ook haar wachtwoord veranderd en dat toen was het ook bij haar weer in orde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vul nooit ergens anders je wachtwoord in van msn.
Op die manier worden er veel van dergelijke mailtjes rondgestuurd aan al jouw contact personen.
Die enorme prijs, die reis en al die andere onzin win je er toch niet mee en je msn contacten ook niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft je niet te verdedigen. Ik geloof je wel dat je ze niet zelf verstuurd. Wat je zegt klopt ook. Mijn zus had dit ook. Lijkt me een goed idee van die scan. En i.d.d. vul nooit je wachtwoord in. Mailtjes die daarom vragen deugen al niet.
Vaak gaat dit vanzelf wel weer over, wat wel een optie is, is dat je misschien al je contactpersonen een mailtje kan sturen met daarin de vraag wanneer ze zo'n mailtje van je krijgen dat ze die dan niet openen. Omdat het mogelijk een soort van virus kan zijn. of zet het in je (2e) naam op msn en kom zo online, dan ziet iedereen het gelijk, dat ze zulke mailtjes niet moeten openen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn nog altijd veel mensen die online hun mailadres en wachtwoord invullen. Om bijvoorbeeld een prijsje te kunnen winnen etc. Heb je dit ook ooit eens gedaan? Dan is dat al de reden dat dit kan gebeuren.

Verander je wachtwoord en ze kunnen je mail niet meer gebruiken.

Heb je soms een virus? Ja, maar ik heb al gescanned.
Wellicht maar 1 scanner? Dat is vaak niet afdoende, er zijn veel gratis en goede programma's om ook maar eens uit te proberen. Begin hier maar eens mee:

Malwarebytes: http://www.malwarebytes.org/mbam.php
RemoveIt Pro: http://www.incodesolutions.com/removeit.php

En afhankelijk van wat je hebt kan een keertje HitmanPro vaak ook geen kwaad: http://www.surfright.nl/nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk word je msn account gebruikt door een hacker om aan persoonlijke gegevens te komen.

Geef de site door bij google (inloggen) https://www.google.com/webmasters/tools/spamreport?hl=en&pli=1

en VERANDER JE WACHTWOORD IN IETS WAT NIET IN EEN WOORDENBOEK STAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een degelijk wachtwword ziet er ongeveer zo uit: M03IlijKW@chtW00rD##!!
Makkelijk te onthpouden maar moeilijk te hacken.

Hackers gebruiken namelijk woordenboeken om wachtwoorden te hacken, ook maken ze lijsten met variaties op deze woorden die veel worden gebruikt bv naam1985 etc....

Voorkomen doe je met een sterk wachtwoord en nergens je gegevens invullen wanneer je niet zeker bent dat het een legetiem bedrijf is.

Een tijdelijk email adres of extra adres voor spam aanmaken is ook geen overbodige luxe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook bij legitieme bedrijven je wachtwoord niet invullen. Never nooit nergens niet anders dan op je account.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image