Waarom werkt onze Wifi (dongle) niet op Medion smart tv voor internet via KPN experia V8 na het onstellen van een wachtwoord?
Hallo iedereen. Sinds kort hebben wij een nieuwe SMART tv van Medion (P17082 (MD 30636)). Bij de tv werd ook een WIFI-dongle meegeleverd, zodat je ook via WIFI een internetverbinding tot stand kunt brengen. Dit laatste is voor ons de enigste oplossing, dus we installeerden de WIFI-functie op onze KPN Experia box V8. Onze Experiabox legde direct een WIFI verbinding in ons gehele huis en aangezien onze TV als enige WIFI gebruikt, moet er toch geen probleem zijn? Onze tv merkte gelijk de verbinding op en gaf keurig de naam van het netwerk op: de verbinding was gelijk 100%. Voordat de internetfunctie op onze Medion werkt, moet er natuurlijk een wachtwoord worden ingevuld. Dit deden we, maar hierna... niets... Geen verbinding! We probeerden het nog eens en nog eens en controleerden alles, maar niets hielp. We zochten hierna op internet naar oplossingen, maar geen van de gevonden oplossingen hielp of was erg bizar. We probeerden de klantenservice te bellen van KPN. We werden keurig geholpen. Zo moesten we via ons ISBN nummer een nieuw wachtwoord maken. Dit hielp niet. We probeerden hierna (met hulp van KPN) de channels en instellingen via ons ISBN nummer te veranderen, maar dit had alweer geen effect. KPN raadde ons tenslotte aan om de box te resetten. Onze verbindingen zouden gedurende een half uur uitvallen en zouden we hierna wel internet op onze tv moeten hebben. Dit verliep zonder problemen, maar geen resultaat. We zijn ten einde raad. Wie heeft DE oplossing?
Mvg, ILand
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.