Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Windows Mail van Vista blijft bij ontvangen van email vragen om Gebruikersnaam en Wachtwoord. Hoe kan dat?

Een kennis van mij (op afstand) heeft problemen met haar Windows Mail van Vista. Ze kan wel emails versturen, maar bij het ontvangen wordt haar steeds weer om haar gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd, waarna ze daarna de volgende foutmelding krijgt:

Account: 'pop3.kpnmail.nl', Server: 'pop.kpnmail.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Protocol error.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC91

Wie weet waar dit aan ligt en hoe zij dat kan verhelpen? Ik ken het programma zelf niet en kan mij er ook geen voorstelling bij maken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
705

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ze zou eens kunnen proberen haar modem te resetten dat wil wel eens helpen en anders moet ze contact opnemen met kpn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is gelukt. Dank je! +10

Andere antwoorden (1)

Kheb er zelf geen ervaring mee,want weet nx wat dat betreft. Heb wel al mensen in mn directe omgeving over vista horen klagen,ze zijn allemaal overgegaan op windows 7 en hebben nu geen problemen meer. Hoop dat k jullie hiermee help.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding