Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je hier op gv ook al je gestelde vragen zien in je profiel ofzo?

Toegevoegd na 1 dag:
oke ik was in de war met de puntenhistorie die gaat bij mij niet verder dan 6 dagen geleden en ja ik zie nu alle vragen helemaal toppie en nu ook waar je op hebt gereageerd super!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
944
itsme
14 jaar geleden
Waarom stel je hier een vraag over? je kan toch gewoon in je profiel kijken, dan zie je het direct.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vreemd dat je dat nu pas vraagt. aan je aantal punten te zien ben je al goed bezig geweest

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Onder het tabje "Gesteld" op mijn profielpagina staan bij mij nog vragen van 10 maanden terug.

Nu kan het zijn dat er een limiet zit in het aantal - ik heb niet zoveel vragen gesteld - maar de leeftijd van de vraag lijkt in elk geval niet relevant.

Toegevoegd na 4 minuten:
Bij jou zie ik tot een ruim maand terug, deze vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/geloven-mensen-oerknal.35536

Nu weet ik niet of dit je eerste vraag was, maar het is in elk geval uit je beginperiode.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke bedankt

Andere antwoorden (1)

ja hoor dat kan ga naar je profielpagina en scrol helemaal naar beneden daar staan je gestelde en beantwoorde vragen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding