Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik handmatig de vakken in de afbeelding bij Google Chrome instellen zodat ik gemakkelijk naar mijn favoriete websites kan? (zie afbeelding)

Vroeger ging dat automatisch, Google Chrome herinnerde zich welke sites ik meest bezocht en stelde die vakken dan in, alhoewel hij dat toch voor sommige sites die ik vaak bezocht niet deed. Tegenwoordig doet hij het helemaal niet meer, dus wil ik mijn favoriete sites zelf in die vakken importeren. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hiervoor klik je in het scherm 'nieuw tabblad' op applicaties. Dit staat onderin gecentreerd. Via een ander tabblad ga je naar een website naar keuze. Vervolgens klik je op het logootje wat je naast het siteadres ziet staan, dit houd je vast. Vervolgens sleep je dat naar het nieuwe tabblad wat je nog open had staan, om het daar los te laten. In de bron heb ik een kort filmpje toegevoegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding