Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geen constante internetsnelheid?

Hallo, ik heb een Internetsnelheid 120 Mbps (ZIGGO). Maar mijn internet neemt continu af en toe in snelheid. De ene keer gaat het heerlijk snel, en de andere keer gaat het ongelooflijk langzaam. Ik heb bijvoorbeeld een programma waarmee ik download, die altijd de volledige snelheid uit je verbinding zou moeten halen maar daarin varieert de snelheid ook enorm. Er is geen sprake van spyware, virussen of iets dergelijks. Ik heb geen idee waar het vandaan komt. Ook met het laden van sites gaat het de ene keer enorm snel en de andere keer enorm langzaam. Enige ideeën?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Zelf heb ik een computer die dat ook deed, bleek te liggen aan de leeftijd, mijn computer
is gewoon oud, dus niet snel meer!! Ik moet dus langzamer minder ongeduldig zijn...

Iets minder tempo en iets meer geduld zou het antwoord kunnen zijn.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jou snelheid is 1 ding, maar aan de andere kant van de digitale snelweg moet de snelheid ook goed en constant blijven. En zelfs als dat in orde is mag er onderweg geen 'file' zijn. Probeer het indien nodig dus opnieuw op een rustiger moment van de dag, of dan misschien beter: nacht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing