Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is voor iphone 4 8GB 200mb genoeg?

Als ik thuis gewoon wifi gebruik en buiten gewoon whatsapp,spelletjes spelen,twitter,facebook gebruik. Is dan 200 mb genoeg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
681

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Nee, maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik heb deze maand 425 mb verbruikt, thuis ook altijd via wifi en verder gebruik ik alleen whatsapp, fb, GV en de telegraaf. Ik zelf heb liever voldoende mb's omdat als je boven je bundel komt, de mb's veel meer kosten dan binnen je bundel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou voor de zekerheid 500MB nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is wel krap. Ik doe hetzelfde alleen zonder twitter én ik gebruik deze apps vrij weinig tot normaal. En ik kom zeker aan de 150 mb per maand..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het licht er aan hoeveel Whatsapp berichtjes je schrijft/ontvangt per keer, en hoeveel pagina je bekijkt op social media. je verbruikt bij Whatsapp bijvoorbeeld 1MB per 90/120 berichtjes. Wanneer je 2 foto's verstuurd, kost je dat al snel 1MB. Dus ik zou of voor de veiligheid 500MB nemen. Anders zou ik voor de zekerheid een MB meter downloaden. (app)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding