Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik van deze neplinks af van coupondropdown?

Ik heb google chrome, maar heb nergens iets geinstalleerd of iets dergelijke en toch kom ik overal van die neplinks tegen op elke site!! Hoe kom ik daar vanaf? Heb ik misschien iets geinstalleerd? Ik ben best wijs met computers maar ben nu ff een computerkneus wat dit betreft.

Het is echt op bijna elke site!

zie de twee afbeeldingen.

De eerste is de neplink, en dan wordt je doorgestuurd naar een site, daar moet je een paar sullige vragen invullen, vervolgens maak je "kans" op iets wat iedereen wel graag zou willen en moet je je gegevens invullen..

en dan kost het je 12 euro per WEEK als je zo slim bent het in te vullen.

Ik kom het alleen tegen op websites, maar bijvoorbeeld weer niet op zoekmachines zoals google, of als ik iets aan het invullen ben.

Ik wil er erg graag vanaf, want ik heb ook drie kinderen die graag iets invullen op internet... onder toeziend oog dat wel, maar je weet nooit hoe dat gaat in een onbewaakt ogenblik.

Hoe kom ik van deze neplinks af, heb ik iets geinstalleerd per ongeluk, hoe zit dit??

Toegevoegd na 1 minuut:
nou ja "slim"... DOM is een iets logischere benadering.

Toegevoegd na 5 minuten:
en bij extensions staat niets bijzonders, alleen de dingen die ik al had geinstalleerd máánden geleden, en dit is pas sinds een paar dagen, twee weken ofzo...

Toegevoegd na 15 minuten:
het gaat mij niet om de reclame! Het gaat er mij om dat het op elke site precies hetzelfde linkje is, alsof er iets staat op me pc die dat plaatst op de site die open staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Hoogst tijd voor AdBlock! Ga rechts bovenin naar de menu knop van google chrome. Dan naar (ik heb em in het engels trouwens..) Tools en dan naar extensions. Daar kun je zoeken op AdBlock. Als je die installeert komt er een rood icoontje met een hand naast je adresbalk te staan en ben je van die reclame af, ook de irritante reclame filmpjes op youtube zijn dan verdwenen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nog even op (het nederlands equivalent van) get more extensions drukken trouwens dan krijg je de hele lijst

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit lost het probleem waarschijnlijk wel op trouwens maar het is ook niet onverstandig om eens een paar programmatjes te instaleren die spyware en malware verwijderen van je computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing