Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede manier om je bookmarks (favorieten / bladwijzers) te ordenen en volgens een logische sortering in te delen en organiseren?

Ik heb inmiddels een zeer uitgebreide url collectie en omdat ik door de bomen het bos niet meer zie vraag ik me af hoe anderen hun bookmarks ordenen. Welke namen geef je aan mappen, er zijn zoveel url's die in meerdere categorieën vallen, bijvoorbeeld een info site die ook een webshop heeft of een organisatie voor praktisch nut maar die ook wel eens interessante vacatures heeft, ik noem maar even iets. Zijn er voorbeelden van een goede basis ordening/mapstructuur te vinden voor bookmarks (ofwel bladwijzers en favorieten)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Het beste manier om dit te doen is hoe jij het er beste mee om kan gaan. Zelf heb ik deze in algemene categorieën die ook weer categorieën die subcategorieën hebben. Dus even goed nadenken wat je in categorieen wilt stoppen en alles op orde maken. onnodige links kan je beter weglaten (links die je bijv. makkelijk kunt vinden en niet vaak gebruikt)

afbeelding hieronder is een voorbeeld van mijn bladwijzerbalk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alfabetisch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt in de meeste browsers mappen en submappen aanmaken van je favoriete websites.
Zo kun je bijvoorbeeld een link opslaan in de map Vacatures -> submap Buitenlandse vacatures.

Zo bewaar je per categorie je favorieten.
Mocht je van een categorie meerdere websites willen bewaren waar de inhoud toch wat uiteenloopt, kun je daar een submap voor gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing