Is T-Mobile aan het vals adverteren of klopt de zin niet?
Ik wil een abonnement met T-Mobile maar omdat er problemen zijn wil ik alles 100% zeker weten. Ik was aan het kijken op belsimpel want die was bijna de enigste die Motorola verkoopt maar ik kwam dit tegen:
http://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/nieuwsoverzicht-2012/reclame-tmobile-onbeperkt-alles-te-beperkt/
En een quote van belsimpel bij de kleine lettertjes:
Beschrijving iSmart 150 2 jaar
Het iSmart abonnement is geschikt voor de gebruiker die intensief gebruik maakt van Mobiel internet en daarnaast wil bellen of SMSen. U ontvangt iedere maand een bundel eenheden waaruit u Belt, SMSt en MMst. Verder ontvangt u een zeer grote internetbundel. (inbegrepen in uw abonnement) waarmee u gebruikt kunt maken van het internet met een snelheid van 14.4 Mb/s. Met de nieuwe iSmart abonnementen kunt u ook onbeperkt SMS-en. Bij elk iSmart abonnement van T-Mobile ontvangt u tijdelijk gratis een onbeperkt Internet voordeelbundel gedurende uw contractsperiode. Dit houdt in dat als u uw internetbundel heeft verbruikt u niet per MB betaalt, maar kosteloos onbeperkt gebruik kunt maken van mobiel internet met een snelheid van 64 Kb/s. Op deze manier heeft u dus onbeperkt internet zonder extra kosten. Buiten de bundel betaalt u 0,35 cent per minuut. Heeft u vragen? Bel dan voor een geheel vrijblijvend advies met onze klantenservice: 050-2103404. Wij helpen u graag!
Maar als je kijkt staat er iets met 64 Kb/s En de zin is vrij moeilijk te snappen.. Heeft iemand tips???
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.