Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb sinds kort een toolbar boven in mijn scherm staan. Ik heb vanalles geprobeert maar hoe krijg iik hem weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Rechter muis knop op de toolbar, eigenschappen, en dan bij Locatie van Taakbalk op scherm 'onderaan' aanklikken. ik hoop dat dat het antwoord is :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn tal van toolbars, die je ongemerkt en/of "per ongeluk" installeert. Nooit hokjes aanvinken bij installatie van programma's. Alle hokjes uitzetten als ze al aangevinkt zijn, en goed lezen wát aangevinkt staat. --- Babylon toolbar misschien? Dat is een hardnekkige. Zeer irritante die ik onlangs, na maanden "last" van gehad te hebben kwijt ben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar configuratiescherm, onder programma's kies je: een programma verwijderen, je krijgt nu een schema met al je programma's daar zie je waarschijnlijk iets van toolbar staan deze moet je verwijderen, zie je dat niet dan moet je rechtsboven in je scherm op zoeken gaan staan en moet je toolbar intypen dan gaat hij zoeken en die moet je dan verwijderen, let wel op dat je geen andere dingen verwijderd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er moet een kruisje daar staan ander rechter muis knop en verwijderen of zo iets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar configuratiescherm,
dan onder het kopje PROGRAMMA'S klikken op programma verwijderen, je krijgt dan een menu met alle programma's die op je computer draaien,
klik met je rechtermuisknop op het de toolbar die je weg wil hebben en klik op verwijderen.
Als het goed is, is die nu weg.
Als die niet weg is moet je misschien je pc/laptop even opnieuw opstarten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing