Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik had iemand op Hamachi dus hij weet mijn ip adress nu dreigt hij met hacken kan hij dat dan wel?

Ik ben bang :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
780
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken hem niet. Dus of hij dat kan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is op LogMeIn Hamachi... dat is het enige dat ik weet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je je firewall aan heb staan.
Je kunt ook je modem 24 uur uitzetten met de kans dat je daarna een ander IP hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oké ik zal kijken Heel erg bedankt! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En flikker Hamachi er even af.... :@
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik al gelijk gedaan ik ga het gewoon ook niet meer gebruiken nooit meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:) Niet meer bang zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zal het proberen! dankjewel :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als hij dat echt zou willen doen is dat best ingewikkeld. Het is daarom ook hoogst onverstandig om hiermee te dreigen. Immers, jij zal je nu beter kunnen wapenen door bijvoorbeeld je firewall te checken.

Plus, jij weet nu zijn IP-adres ook toch? Goed moment om in je firewall (eventueel in je router) gewoon een IP block voor hem aan te maken.

Tot slot zou ik me niet te druk maken, echte hackers kondigen pas aan dat ze hacken nadat het gelukt is, waarschijnlijk heb je hier te maken met een 14-jarig blaataapje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen zorg! Wil iemand je pc hacken met niets meer dan je IP adres heeft hij of zij heel erg veel kennis nodig om dit te kunnen doen.

Alleen een Pc zonder enige vorm van firewall is relatief makkelijk te hacken of als de gene eerder toegang tot de pc heeft gehad en zo een bestandje achter heeft kunnen laten.

Ik beheer een aantal netwerken, dus ik weet waar ik het over heb.... Twee woorden: Geen Zorgen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oké dankje wel gelijk even firewall aanzetten ;p

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding