Hoe kan het dat mijn computer geen internet heeft en de rest van de apparaten in het huis wel?
Hallo iedereen, ik zal mijn situatie even nader toelichten. Mijn computer heeft sinds gisteren geen internet meer. Ik heb een Windows 7 Dell computer en is bekabeld naar de router. Er staat dat het wel verbinding heeft met de router, maar geen verbinding met internet. Ik heb al een paar keer geprobeerd om de stekker er uit te trekken van het snoer van mijn computer naar de router. De router hebben wij al een paar x uitgeschakeld en mijn computer heb ik ook al een paar keer opnieuw opgestart. Verbinding verbreken werkt ook niet en ik heb zelfs geprobeerd met een linksys draadloos stick verbinding te maken met de router, maar dat mocht ook al niet baten. Het probleem is dat alle andere huishoudelijke apparaten geen hinder hiervan ondervinden en gewoon prima internet hebben. Ik ben momenteel radeloos en weet amper wat ik nog hieraan kan doen. Op internet kan ik alleen maar situaties vinden waarop alle computers er last van hebben. Wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank
Toegevoegd na 13 minuten:
Me computer heeft een half jaar lang al internet gehad en heeft het dus een tijdje gedaan. Alleen nu doet hij het al 2 dagen niet meer. De router is al een paar keer gereset, dus dat zal het niet zijn, neem ik aan, aangezien ik het al in een paar antwoorden als antwoord zie
Toegevoegd na 18 minuten:
Op een of andere manier doet het internet het weer. Vraag me niet hoe, maar het is gelukt. Bedankt voor de reacties!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.