Hoe open ik een mail adres op een website ?
Als ik een mail adres op een website wil openen, dan krijg ik de volgende tekst in een schermpje :
Er is geen e-mailprogramma gekoppelt om de gevraagde actie uit te voeren. Instaleer een e-mailprogramme. Maak een koppeling in standaardprogramma's in het configuratiescherm als er al een e-mailprogramma is geinstalleerd.
Nou heb ik bij mijn standaardprogramma's gekeken, maar daar staat mijn mailbox helemaal niet bij, wel contactpersonen, misschien is dat het ?
Maar daar kan ik niks aan koppelen wat het probleem verhelpt.
Het is ook nog zo, wat ik best vreemd vind, is dat ik hotmail heb, en het adres op de site is ook hotmail, daar zou toch geen probleem mee moeten zijn ?
Ik heb het wel altijd met bv ziggo.com mail adressen en zo, maar hier had ik het probleem niet verwacht.
Het probleem met de ziggo.com adressen zou ik ook graag opgelost hebben, maar ik heb gehoord dat je dan zelf een ziggo.com mail adres moet aanmaken, of is er nog een andere manier om zulke provider adressen te openen ?
En ik zit zelf bij ziggo, dus ik kan wel zo'n ziggo acount aanmaken, maar kan ik daar bv dan ook kpn accounts op websites mee openen of andere provider adressen ?
Nog een ander probleem, is dat mijn standaardprogramma's op aangepast staan, en dit krijg ik ook niet gewijzigd, zelfs na opnieuw opstarten, staat ie nog steeds op aangepast.
Misschien dat daar het probleem zit ?
- https://www.mijndomein.nl/?rf=17301
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.