Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Problemen om op Multiply.com te komen. Zie extra uitleg?

Mijn vriendin probeert op haar Multiply pagina te komen, echter lukt dit al een paar dagen niet. Ook met pagina's van vrienden en de hoofdpagina krijgen we de volgende melding:

Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.

The proxy server could not handle the request GET /.

Reason: Could not connect to remote machine: Connection timed out

Heel, maar dan ook heel soms komt ze wel op de pagina, maar kan ze niet inloggen, dit na enkele minuten pas. Echter is dit sporadisch. Hetzelfde sporadische effect op de andere pagina's.

Wie weet of er problemen zijn bij Multiply of dat er hier iets niet goed kan zitten??

Toegevoegd na 20 minuten:
Mocht dit nog van toepassing zijn ook, wij zitten via een Tele2 verbinding.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik heb even voor jullie gegoogled en kwam deze site tegen.
Misschien heb je er iets aan.
Succes er mee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met een beetje geluk betekent dat dat die akelige steel/ en verdeelsite waar met name patronen waarvoor betaald hoort te worden vrolijk van hand tot hand gaan eindelijk is aangepakt en uit de lucht moet, maar ik vrees dat het gewoon een tijdelijk serverprobleempje is, dat na een dag of wat opgelost zou moeten zijn.

Ik kom er (nu) trouwens gewoon op en zie wel een aankondiging dat de site is geupdate. Ik ben er echter voor het laatst een maand of wat terug geweest toen mijn patronen weer gezellig van hand tot hand gingen. Steeds als ik getipt wordt, moet ik er weer achteraan. Trollen noemen ze dat daar geloof ik, want het is natuurlijk niet 'gezellig' als je mensen wijst op copyright-schendingen. Maar goed, ik weet dus niet precies van wanneer die update is, maar het zou er mee te maken kunnen hebben.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nee, kan rustig browsen en alles overal prima lezen, gene problemen hier.
De proxy-server kan echter ook verwijzen naar je provider. Misschien hebben ze een nieuwe server (Multiply) en duurt het even voor je provider de nieuwe route weer kan vinden. Beetje ingewikkeld verhaal over dns-pointers enzo, maar bij sommige providers duurt het effe voor ze een nieuwe server hebben teruggevonden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing