Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij het toevoegen van een nieuwe bladwijzer op Firefox gaan een aantal bladwijzers verschuiven. Hoe kan ik dit voorkomen?

Even een voorbeeld:

Ik heb 10 bladwijzers, in deze volgorde (links naar rechts):

www.ajax.nl, www.feyenoord.nl, www.dumpert.nl, www.goeievraag.nl, www.az.nl, www.fcgroningen.nl, www.scheerenveen.nl, www.degraafschap.nl, www.sparta.nl, www.knvb.nl.

Als ik hier nu tussen www.goeievraag.nl en www.az.nl een nieuwe bladwijzer toevoeg, bijvoorbeeld van deze pagina (tabblad houd ik dan ingedrukt, en sleep ik dan tussen deze 2 bladwijzers), dan verandert de volgorde. Dan staat www.scheerenveen.nl opeens achter www.sparta.nl (bijvoorbeeld). En dat is behoorlijk vervelend.

Hopelijk begrijp je het, zo niet, zeg het dan maar in de comment. Alvast bedankt voor uw antwoord!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Mijn bladwijzers staan onderverdeeld in mapjes. Jij zou een mapje Voetbal kunnen maken, bijvoorbeeld.
Als je klikt op Ctrl + Shift + B dan krijg je de bibliotheek van de bladwijzers te zien. Klik rechts op Bladwijzermenu, dan kan je een Nieuwe Map aanmaken. Vervolgens de gewenste www-adressen in die map plaatsen.
Dan open je de bewuste map, klikt in de werkbalk bovenaan op Weergaven en kiest dan voor Sorteren. Daar kan je bepalen in welke volgorde jouw bladwijzers gesorteerd worden. En als je dan een nieuwe toevoegt wordt die op dezelfde soort volgorde erbij geplaatst.
Amadea
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing