Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom kan ik geen internetverbinding maken?

ik heb een probleem met mijn laptop ik kan geen verbinding meer maken met onze router. nu staat die wel bij verbindingen maar als ik hem opdracht geef om te verbinden geeft die aan dat die geen verbinding kan maken. ook als ik een kabel in me laptop stop kan ik geen verbinding maken. andere pc/laptops op de zelfde router doen het wel gewooon. we hebben niks van een thuis netwerk of zo. het gaat hier om een windows 7 pc

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
834
bamibal
12 jaar geleden
Heb je je laptop al opnieuw opgestart? Dat wil nog wel eens helpen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dan kan het liggen aan je drivers. Die moet je dan updaten. Ook je Bios eventueel. Doet die het dan nog niet? Neem dan contact op met de fabriekant. Wat je ook kan doen is even naar het MAC Adres kijken in je routen van de laptop of deze niet per ongeluk geblokkeert is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had mijn vriendin ook. Lang gezocht naar de oorzaak.

Bleek er een klein knopje aan de zijkant van de laptop te zitten waarmee je handmatig verbinding kunt maken of verbreken.
Deze knop kan ook aan de bovenzijde zitten. Ligt aan het merk laptop.
Ik heb twee laptops. Een heeft zo'n knop, de andere niet.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding