waarom zijn er vaak zoveel stappen nodig voordat je gewoon informatie kan vragen (dus meer dan je naam en adres e;d. invullen)?
net info aangevraagd over een offerte voor een verbouwing, en ik moest het document eerst "ontgrendelen" (heeft even geduurd voordat ik begreep wat dat was) vooraleer ik het kon opsturen. dit viel nog wel mee, maar vaak moet ik letterlijk onleesbare codes invullen en dan lukt het soms nog niet om iets door te sturen. ik geef het dan soms op omdat het te moeilijk is, en zoek elders info. Registreren tot daar aan toe, dan hebben ze ineens je gegevens, maar zelf bij registreren moet je soms allerlei dingen doen buiten je naam en adres invullen (codes, geheime vragen beantwoorden etc...)
waarom is het niet voldoende als je je contactgegevens en je vraag invult? daar kan toch niets mee misgaan, een computer kan toch niet automatisch een vraag invullen bv.?
Om dat tegen te gaan zet men die bijna-onleesbare codes er in. In de hoop dat de bot die niet kan lezen. Maar, ze worden steeds slimmer, die bots! Op een gegeven moment moet je echt je digitale brilletje opzetten.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.