Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom zijn er vaak zoveel stappen nodig voordat je gewoon informatie kan vragen (dus meer dan je naam en adres e;d. invullen)?

net info aangevraagd over een offerte voor een verbouwing, en ik moest het document eerst "ontgrendelen" (heeft even geduurd voordat ik begreep wat dat was) vooraleer ik het kon opsturen. dit viel nog wel mee, maar vaak moet ik letterlijk onleesbare codes invullen en dan lukt het soms nog niet om iets door te sturen. ik geef het dan soms op omdat het te moeilijk is, en zoek elders info. Registreren tot daar aan toe, dan hebben ze ineens je gegevens, maar zelf bij registreren moet je soms allerlei dingen doen buiten je naam en adres invullen (codes, geheime vragen beantwoorden etc...)
waarom is het niet voldoende als je je contactgegevens en je vraag invult? daar kan toch niets mee misgaan, een computer kan toch niet automatisch een vraag invullen bv.?

Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Spammers kunnen wel degelijk geautomatiseerd formulieren invullen. Als een formulier niet beveiligt wordt met een zogenoemde captcha code dan kan het zijn dat de ontvanger van het formulier overspoelt wordt met spam mailtjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing