Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er in hotmail een knop ''ongelezen e-mails''?

Ik heb namelijk 7 ongelezen e-mails die ik niet terug kan vinden en die wil ik verwijderen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar zie je die ongelezen mail? Bij het opstarten van Windows of echt in het startmenu van hotmail? Mocht het eerste zijn, dan zijn hierover nog zo'n 3 topics te vinden in de laatste 3 maanden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

In Windows Live Mail zit er wel zo'n knop. Die zit in het livepakket bij msn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, helaas heeft hotmail die functie (nog) niet uitgevonden.
Dat word zoeken dus...
Suc-6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben niet zo bekend met Hotmail, maar kan me niet voorstellen dat je niet een zoekopdracht kunt maken waarbij je aangeeft dat je alleen ongelezen mailtjes wilt vinden. Dus ga naar zoeken en kijk of er een mogelijkheid tot 'geavanceerd zoeken' of 'uitgebreid zoeken' is en bekijk of je ongelezen als voorwaarde kunt opgeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zit er niet in. Mogelijk dat het in een 'paid' account wel zit. Een andere mogelijkheid is, om je account binnen te halen in een Gmail omgeving of Outlook (express)/andere mail omgeving.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die zit niet in hotmail. Ik weet niet hoelang dat er al staat. Maar je kunt terug in de geschiedenis bij je postvak in. Om daar ze alsnog te verwijderen.

Wat ook wel eens gebeurt is dat er staat '.. ongelezen berichten' terwijl je alles gelezen hebt. Dat is soms een tijdelijk foutje. Vaak gooi ik dan een stuk of 10 oude mailtjes die nog in mijn postvak in staan weg (die ik al gelezen heb).
En dan is het vaak opgelost. (Soms duurt het een dag en dan is de fout alsnog herstelt).

Hopelijk heb je hier wat aan .. en ben ik niet te vaag ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image