Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik bij facbook de blokade om vrienden toetevoegen ongedaan maken ? zie uitleg

ik kreeg een meding bij dat ik voor 30 dagen ben geblokeerd om mensen toetevoegen ik heb een fedback gestuurd dat ik die mensen wel kende die ik wou toevoegen en ik maakte bezwaar alls ze niet aan me luisten wat moet ik dan doen om der werk der van te maken ik ben het niet eens met hun

Toegevoegd na 2 minuten:
ik ga der echt werk van maken dit pik ik niet

Toegevoegd na 10 minuten:
alls bij elkaar was volgens mij 12 en een stel daar van heeft mij all aan genomen ik moest dus ook nog wachten op anwoord van me achter nichtje en nog 5 volgens mij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
769
Ritsuka
12 jaar geleden
hoeveel wilde je er in 1 keer toevoegen dan?
zit niet veel op dan te wachten tot de block voorbij is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alls bij elkaar was volgens mij 12 en een stel daar van heeft mij all aan genomen ik moest dus ook nog wachten op anwoord van me achter nichtje en nog 5 volgens mij

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ten eerste dat is om te voorkomen dat iedereen iedereen maar toe gaat voegen en profielen uit hun voegen barsten.

Ten tweede, dat is ook ter voorkoming van spammers en scammers, zodat ze niet iedereen kunnen uitnodigen om vriendjes met ze te worden.

Vandaar dat spammers nepberichtjes sturen die weer gestuurd worden naar andere profielen en dan komt dat bij hun op hun profiel te staan, maar goed, das weer een ander verhaal.

Als jij ineens wel veel vrienden mag uitnodigen en andere niet, dat kan niet, dat is oneerlijke concurentie, dus geld de regel voor iedereen, zelfs als je je van geen kwaad bewust bent.

En ten derde: Deze regel is overigens ook van toepassing op het toevoegen van teveel statusupdates, dan krijg je ook een waarschuwing en moet je eventjes geduld hebben om weer verder te mogen. Want teveel statusupdates wordt ook gezien als spammen, en dat mag niet, en dan krijg je ook straf. Zelfs als je je van geen kwaad bewust bent.

Ik heb het ook een keer gehad, er zit inderdaad niks anders op dan af te wachten. In de tussentijd gewoon niemand uitnodigen danwel teveel statusupdates plaatsen en maar afwachten wie jouw vriendjes willen worden.

Er werk van maken zal weinig zin hebben, gewoon geduld hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het maximum is 5000
Klikt u de personen achterelkaar aan dan vragen ze of u die personen kent.
Anders bent u aan het spammen.

voor diverse games op FB heb je bv veel leden nodig die later gevraagd worden om buren of soldaten te worden.

Beter is het om persoonlijke uitnodigingen aan te klikken en niet in het wildeweg.....................

Toegevoegd na 51 seconden:
Wacht 30 dagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding