Waarom aanvaard youtube mijn wachtwoord niet meer?
Ik heb hier al superveel problemen mee gehad en ik heb besloten dit op goeievraag te zetten
het verhaal zo nauwkeurig mogelijk verteld:
Ik wou eerst inloggen op mijn youtube account met internet explorer (ik gebruik normaalgezien altijd google chrome)en ik typ in het vakje gebruikersnam 'blauweke' in (want dat is hoe ik op youtube noem)
en dan mijn wachtwoord (wat ik jullie niet ga vertellen)
en hij accepteerde het niet ik klik op de 'wachtwoord vergeten' knop en dan vul ik alles in en dan kreeg ik ene mail met ene link in waar ik mijn wachtwoord kon opnieuw instellen ik kies een ander wachtwoord en ik probeer in te loggen en het werkt nog steeds niet!
Ik dacht achja,zorgen voor later dus ik ga naar youtube met google chrome waar ik automatisch ingelogd ben en het blijkt dat ik daar ook ingelogd ben!!!
Ik onderneme dezelfde stappen in google chrome maar opnieuw hetzelfde gebeurt!!!
Dit account is heel belangrijk voor mij en, ik upload er dagelijks video's op dus AUB geef mij zo snel mogelijk een oplossing.
Toegevoegd na 20 minuten:
verbetering:
Ik dacht achja,zorgen voor later dus ik ga naar youtube met google chrome waar ik automatisch ingelogd ben en het blijkt dat ik daar ook ingelogd ben!!!
Toegevoegd na 21 minuten:
Ik dacht achja,zorgen voor later dus ik ga naar youtube
met google chrome waar ik automatisch ingelogd ben en het blijkt dat ik daar ook uitgelogd ben!!!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.