Bij een gemiddelde datingsite is er een betaald lidmaatschap nodig om een beetje te chatten met iemand anders. Waarom is dat zo onaantrekkelijk duur?
Ik kan onder mijn foto's zetten dat ik die persoon ben op Facebook / Hyves of GV desnoods, om maar wat te noemen, slaat toch nergens op dat je bij datingsites meerdere tientjes per maand kwijt bent om een beetje berichtjes te sturen?
Toegevoegd na 14 uur:
Mijn belangrijkste punt is, om gen abonnement te nemen, (bij deze niet nader te noemen datingsite:P) is dus dat je moet betalen om berichten te sturen, a la, dat is tot daar aan toe, maar als diegene die ik een bericht heb gestuurd en zij geen betaald abonnement heeft, zij die berichten nog niet eens lezen kan, Daar gaat het me om. Ze krijgt alleen dan een melding dat iemand haar een bericht heeft gestuurd<
Ik ben er net nieuw (niet eens echt op zoek maar je kan het toeval altijd een handje proberen te helpen:) en kan nog niet aan de profielen zien wie een gratis en wie een betaald abonnement heeft, ook wel handig om uit te zoeken hehe
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.