Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarin verschilt GoeieVraag van Yahoo Answers, AskVille, Dizzay ?

Is er een wezenlijk verschil tussen GoeieVraag en Yahoo Answers, Askville en Dizzay ?
Zo niet: Welke site is het beste van het bovenstaand rijtje ?
Ik zou graag namelijk kwaliteit antwoorden op mijn vragen krijgen en wil daardoor weten bij welke site ik het beste kan aankloppen

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Er is geen wezenlijk verschil alleen is Goeievraag Nederlands en is het gericht op de Nederlandse markt.

Welke het beste is weet ik niet. Dat ligt er een beetje wat je vraagt en wat het antwoord is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat niet iedereen zijn vragen goed in het engels kan formuleren. Daarom is het goed dat er een Nederlands aftreksel is. Ik zat er eigenlijk ook al op te wachten, als dit er niet was geweest had ik mijn eigen kopie wel ergens dit jaar gelanceerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goeievraag is gericht op de Nederlandse markt, en afgekeken van de engelstalige sites. Op de antwoorden zit geen kwaliteitsbewaking, voor zover ik weet, want iedereen kan je vragen beantwoorden. Dat kan natuurlijk een hoogleraar zijn, dan is de kwaliteit waarschijnlijk goed (maar hoe weet je dat?). Een site die probeert wel kwaliteit te leveren is de vragendienst van de openbare bibliotheken in Nederland: Aladin. Vaak te vinden via de website van je eigen openbare bibliotheek of via de link.
Hier vind je ook een kennisbank, gebaseerd op eerder al beantwoorde vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De genoemde websites zijn op zich allemaal gebaseerd op hetzelfde systeem, echter heeft Goeievraag.nl een puntensysteem wat afgekeken is van een aantal andere sites. Het zou zelfs kunnen dat het een patent van een andere site gebruikt, of hiervoor toestemming is weet ik niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding