Hoe werkt een topcom-bakje internet voor lange afstanden ?
Omdat mijn kamer helemaal in het hoekje van het huis is, is mijn internetverbinding echt niet goed daar, (heb zelden verbinding), en omdat ik ook wel online-games speel op mijn laptop, is het zeker niet handig, nu hebben we thuis zo'n topcom dingetje die je gewoon in het stopcontact kan steken waardoor je gewoon LAN-verbinding hebt, wel, ik heb het bakje hierbij me liggen, staat op: Topcom Powerlan 200 85Mbps, alleen vind ik het kabeltje die van het bakje naar de pc gaat niet meer, ik zoek wel nog even maar ik will graag ook weten waar je zo'n kabeltje vind, nu is het, een paar maanden geleden probeerde ik het met het topcom dingetje EN de kabel in mijn kamer, bij verbindingen kwam gewoon, unidentified network, en het bleef daarbij, na een halfuur nog steeds, unidenditified network (geen internettoegang), weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Toegevoegd na 22 minuten:
EDIT: Ik heb het kabeltje gevonden.
Toegevoegd na 36 minuten:
Bij deze afbeelding zie je dat ik geen internet krijg, we hebben veel problemen gehad met de modem voor het huis, met prime en telenet en blablabla, dus als ik nu aan die modem zit prutsen(die begraven zit onder ontelbaar veel kabels) kan dat grote problemen veroorzaken, is er geen andere manier? Ik heb al geprobeerd computer aan en uit te zetten