Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wij hebben een oude modem van ziggo en heeft het begeven maar nu is mijn vraag hoe en waar kan ik een nieuwe modem aan kan vragen ???????

modem ziggo defect

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Als je denkt dat je modem stuk is, neem dan contact op met een van mijn collega`s van de Klantenservice. Bel met je Ziggo-telefoonlijn 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ieder klant van ziggo krijgt nu een andere modem van ziggo .
Veel van mijn kennissen hebben er al een ontvangen .
Bel ziggo 0900-1848 of je die modem versnelt kunt krijgen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing