Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er al tv's waarop je kunt internetten?

Lijkt me best handig. Geen pc nodig om youtube filmpjes te bekijken bijvoorbeeld. Met een afstandsbediening om tekst in te voeren net zoals een sms-je op je gsm. Gewoon op je netwerk aansluiten en internetten maar!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Ja:
http://shop.philips.nl/store/rpeeub2c/nl_NL/DisplayProductDetailsPage/productID.156873800
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat kun je echt geen internetten noemen.
Maar enkele websites zijn geschikt om op deze TV bekeken te worden. Weer een prachtige uitvinding van Philips. NOT.
Media centers. Okay, verkapte PC's. Zelfs Vista Ultimate of Win 7 kan 't.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat is waar, maar dat is geen TV.
Er zijn meerdere televisies waar dit mee kan.

Philips noemt dit NetTV,
Volgens mij heeft Samsung ook zoiets dergelijks.

Het is handig maar je moet het niet beschouwen als volwaardig internetten zoals je dat op een desktop doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nou dat is nog zacht uitgedrukt. Zo kan je bijvoorbeeld geen teksten tikken. Lekker Googelen wordt dat. Oh nee, de website van Google is toch niet geschikt voor NetTV.
Ik zag vandaag voor het eerst een reclame hiervan:
http://www.pcontv.com/

Of het handig is, weet ik niet.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat is wel een leuk ding! Alleen wel 400 euro. Je kunt dan net zo goed een HTPC neerzetten, die kan nog meer.
Als je echt geen PC in je huiskamer wilt is het wel een idee.
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's 't nadeel als je geen reclame kijkt, zoals ik ;)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben toch benieuwd of buren echt niet mee kunnen kijken, ondanks de belofte dat 't niet kan. Het draadloze gedeelte zou ik uitschakelen en de antenne eraf slopen bijvoorbeeld. Draadloos goed beveiligen is nl. moeilijk of onmogelijk.
Staan vaak in 5* hotels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor die zijn er. Bij de meeste elektronica winkels (mediamarkt, Its) worden ze ook verkocht.
Qua gebruiksgemak zouden ze nog veel kunnen ontwikkelen, maar het werkt verder prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn TV heeft RSS-feeds van het internet. En DLNA (Items uit mediaplayer kunnen streamen over je LAN en direct op de TV weergeven). Zou me niet verbazen als je over een tijdje standaard een TV koopt met een volwaardige browser er in, tenslotte zit die netwerkaansluiting er nu meestal toch al wel in, dus tis nog maar een klein stapje. Wie weet krijg ik het nog via een Firmware update :o
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PConTV.com
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding