Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik moet voor internet telkens "pakketgegevens gebruiken" aanzetten, maar dit kost mij geld. is er geen andere mogelijkheid?

als ik op mijn samsung galaxy y op whatsapp of gewoon internet wil, moet ik buiten wi-fi ook "pakketgegevens gebruiken" aanvinken, maar dit kost mij geld. is er niks anders wat ik kan doen zodat t gewoon gratis is? aangezien wi-fi wel gewoon gratis is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je 'pakketgegevens' aanzet, dan gebruik je geld van je beltegoed. Als je internet via wi-fi kost je dit geen beltegoed. Als je per sé gratis wilt zou je op zoek kunnen gaan naar zogenaamde hot-spots: plaatsen waar je gratis wi-fi hebt, bijvoorbeeld bij La Place of McDonalds.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image