Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Marktplaats: ik wil geen mobiele versie; hoe kom ik met mijn tablet op de normale versie?!

Op mijn tablet krijg ik de mobiele versie van Marktplaats,terwijl ik de normale versie wil hebben. Onderaan kan je klikken op Complete Website,maar helaas kom ik dan wéér op de mobiele versie! Terwijl je daarop niets kan doen,zoals je bod op een advertentie verwijderen (wat ik nu doe wil doen maar niet kán doen!) Ontzettend irritant! Hoe kan dit verholpen worden??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

als je via internet naar marktplaats gaat staat er onder aan de pagina staat normale versie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via safari, internet, kan je gewoon de site van www.marktplaats.nl opzoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe via een app store of market (als je dat hebt) de marktplaats downloaden, je kan daar alles mee en je kan het artikel ook opslaan als een favoritie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Android hebt kun je dit weghalen door naar de internetinstellingen te gaan(kan via je browser) dan moet je het vinkje bij 'mobiele versie' uitvinken en dan ga je altijd naar de normale site. Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag met mijn iphone en waarschijnlijk ook de IPad. Wat mij wel hielp om toch de advertentie te kunnen verwijderen of veranderen via de iPhone: ga naar je mailbox, klik op een reactie van een geinteresseerde en klik dan op : Reageer direct. Ik kwam hiermee wel goed terecht en kon mijn advertenties beheren. Tip: Mocht je geen reactie van een geinteresseerde hebben, reageer dan zelf op je eigen advertentie. Bij mij hielp het... Hopelijk bij jou ook. Vr gr Maupie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing