Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik Nederlanders in Second Life?

Nu ik een weekje af en toe erop zit, ben ik alleen nog buitenlanders tegengekomen. Waar zou ik Nederlandse mensen kunnen vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Second Life, is dat niet héél erg passé? Ik speelde dat ooit ergens rond 2001, en toen was er al geen hond meer te bekennen, behalve vervelende mannetjes die vroegen of ik met hen wilde neuken. Echt zo flauw, niks aan.
Ritsuka
12 jaar geleden
Bestaat dat nog?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Je zou naar de dutchies bar kunnen gaan, als Froujkje deze nog heeft: http://www.koinup.com/SeredWoollahra/work/188193/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit nu een 7 maanden op Second Life. Kom regelmatig Nederlanders tegen. Inderdaad heel veel engels taligen. Als je teleporteerd naar een andere plek kan je daar op de locale chat in het nederlands vragen of er Nederlanders zijn. Die weten vaak de plekjes wel. Als je op mijn naam zoekt: Poisonivy75 voeg je me maar toe.

Toegevoegd na 16 uur:
Poisonivy1975....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou ook even vragen op de Nederlandse forum voor second lifers: nlforumsl.nl
Het is een langzame site dat zeg ik er meteen bij, maar ik vermoed dat de mensen daar je ook kunnen helpen met drukke Nederlandse second life locaties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image