Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik GRATIS reclame maken voor mijn website (programma)?

Ik ben niet zo'n reclame man, zijn er trucjes om reclame te maken gratis? En dat ik er aandacht mee kan trekken.
(Het moet niet dringend zijn.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Lid worden van fora over het onderwerp van jouw website. Daar kan je vaak in de footr je site linken. Een andere optie is om gerelateerde sites aan te schrijven met de vraag of ze geen review voor jouw site kunnen doen, zoals bv hier gebeurd: http://tuinhoekje.nl/tips/hortuz/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kaartjes ophangen bij een prikbord van supermarkten is gratis.
Je kunt ook zelf een flyer maken en bij winkels, cafés en snackbars neerleggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via social media!
Elke leeftijdscategorie zit op de social media.
Maak een eigen account aan, en voeg veel mensen toe. (facebook, hyves &linkedin) Plaats veel dingen op je site die je graag wil dat mensen dat lezen. Vertel daar over je product of wat dan ook. Mensen zullen dit lezen en als ze geinteresseerd zijn contact met je opnemen.
(twitter) volg veel mensen, en sommigen (de meeste) zullen jou terug volgen. Plaats hier veel tweets over je product en mensen lezen dat in hun TimeLine.

Dit is een efficiente manier van snel, gratis en goed reclame maken.
Het is handig als je van alles een account aan maakt, en met een smartphone kun je je accounts goed up to date houden.

Voeg mensen van alle leeftijdscategorien toe. Niet alleen van de leeftijdscategorien waar jij op doelt.

Verder moet je je zakelijk en privé account gescheiden houden.

Succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding