Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik met internetcafé-pc via camera Velleman CAMIP5,verbonden met modemrouter Ziggo CiscoEPC3925,thuisnetw.mijn woonkamer zien, als beveiliging?

Ikwil op vakanie in Frankrijk in met een willekeurige pc in mijn woonkamer kunnen kijken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

het handigste lijkt mij je cam constant te streamen via een website ?
Wat ook handig kan zijn is Teamviewer om op afstand je pc te bedienen
internet cafe zijn niet bepaald geschikt daar hebben ze veel poorten afgesloten maar het hoeft niet fout te gaan
maar een standaard verbinding moet lukken
capthavoc
13 jaar geleden
Ik weet niet precies wa je bedoelt maar als je vana ergens anders op e pc wilt inloggen moet je gewoon teamviewer downloaden. Dat is super simpel en je kan gewoon vanaf elke computer waar je je tea
Viewer ww invoert op je pc maar dan moet deze pc wel aanstaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Webcams plaatsen ed, de benodigde software en zorgen dat je t IP adres weet en verbinding zien te krijgen je provider kan je meer vertellen over verbinden (icm veiligheid)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stappen plan:
- installeer je CAMIP5
- zorg dat je de beelden op je eigen computer kunt zien
- zet je username & password!
- noteer het ip adres van de camera [dat kun je vinden in de meegeleverde software]
- noteer het poort nummer [standaard 85]
- open de interface van je internet modem
- forward port nummer [standaard 85] naar het ip adres van je router [dat adres heb je een paar stappen geleden genoteerd]
- browse naar whatismyip.com
- ga naar een internet cafe en tik het ip adres dat je zag op whatismyip.com met daarachter :85 [dus zoiets als: 65.34.23.65:85
- geniet van je beelden.
Hier nog de handleiding als extraatje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing