Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Nintendo nieuws website. Ik ben uit Joomla gegroeid. Wat is een betere CMS?

Mijn eisen zijn: Een gamedatabase waarbij ik content makkelijk toe kan voegen (dus nieuwe games), een integratie voor phpbb of vBulletin , een reactiesysteem. Zoiets als www.n1ntendo.nl of www.ninyou.nl.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Uit Joomla groeien is heel knap. Dit CMS wordt wereldwijd gebruikt door de grootste organisaties (Mcdonalds, Burgerking, Porsche, Vodafone etc). Maar de volgende zijn ook goed mogelijk:

- Drupal, de website van BFBC2 is hier bv mee gemaakt dacht ik.
- Wordpress, meer gericht op Blog berichten. Hangt dus af van je website of dat een goed idee is.
- Eigen CMS systeem, programmeer het zelf, je kunt alles toevoegen wat je wilt. Nadeel: veel tijd (en dus ook geld???)

Ik zou je aanraden om een aantal CMS te gaan vergelijken. Zie bv http://www.vaneldijk.nl/artikelen/joomla-vs-drupal-vs-wordpress of doe een Google zoekopdracht.

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
In Drupal en Wordpress heb je dus ook plugins om phpbb/vBulletin/reactiesysteem in te zetten.

Nogmaals, waarom geen Joomla? Er is geen betere CMS behalve als je m zelf ontwikkelt;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing