Waarom zie ik geen forum op het goeievraag forum?
Ik wil kijken wat er gezegd wordt op het fan forum van goeie vraag, maar er staat: Er zijn geen forums beschikbaar?
Er is gen verband tussen deze site en het forum, afgezien van sommige gebruikers/leden.
Is er niet een help functie daar?
Of een contact formulier?
Mag er geen vraag over gesteld worden?
Ik wil dat forum inzien om te weten of het wat voor mij is.
What's next?
Dat mensen hier komen vragen wat hun wachtwoord voor FoK is?
Ik weet genoeg.
Ik zeg niet dat er geen vraag over gesteld mag worden.
Heb ik de vraag verwijderd dan?
Ik stel slechts dat je de vraag wellicht beter bij het forum zelf kan stellen.
Aangezien dat geen antwoord op de vraag is, heb ik hem als reactie neergezet. Bovendien maak ik met mijn reactie graag tevens duidelijk dat er beheerstechnisch (zo beter verwoord Marleen?) geen verband is tussen de twee sites.
Registreren kost echter niks, dus ik zou zeggen wat let je, voel je je er niet thuis, dan ben je zo weer weg. Het is gewoon een soort extra uitlaatklep voor de community. Niks meer en niks minder.
Ik probeer aan te geven dat deze site en GV los van elkaar staan en dat supportvragen van deze aard het beste kunnen worden gesteld aan de beheerders van dat forum. Hoewel ik persoonlijk niets heb tegen het forum lijkt het mij wel verstandig om zaken enigzins apart te houden.
Het kan niet zo zijn dat er verwarring ontstaat door beheerstechnische vragen van het forum aan moderators van GV te stellen (of andersom). Zou iemand mij trouwens eens een link naar dat forum kunnen sturen (PB)?
Ik wil ook wel eens registreren en kijken hoevel er over mij geroddeld word?
;-) Wie zitten er eigenlijk achter dat forum?
Maar goed, dit laatste is dus typisch zo'n vraag die ik beter daar kan stellen dan hier (...)
Maar ik raak in de war van de regels van dat forum, niets te verbergen... jaja
Om eerlijk te zijn, wekt het zo wel mijn interesse, maar om me nu over te geven aan de nieuwschierigheid en me aan te melden, nee.... wie weet later, eerst nog ff nadenken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.