Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Beste mensen, Ik Heb per ongeluk een facebook update gedaan, waardoor heel me facebook verandert in een vage tijdlijn. ?

Maar de vraag is ''hoe doe ik dit?''

Bedankt voor u antwoord, en een gelukkig nieuwjaar allemaal!.

Gr.jeff

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
544
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe doe ik dit? Je hebt t toch al gedaan? Op update geklikt of zo...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je hebt waarschijnlijk op de link ergens onderaan geklikt. Nu is je profiel veranderd en kan een vriend of bezoeker (mits je profiel openbaar is) alles zien vanaf je geboorte tot heden.. relaties, eerste kus, eerste kind, tweede kind, huwelijk, scheiding, werk, neven, nichten, broers, zussen, brand, jeuk aan je neus... alles kan je nu in je timeline zetten en als vrienden op je timeline klikken kunnen ze alles van je zien wat jij met je vrienden heb gedeeld.

Wat je overigens als vierde optie in je statusupdate

status foto plaats levensgebeurtenis

kan doen!

Als je dan links kijkt, zie je al die jaartallen. Als je op zo'n jaartal klikt kan je zien wat je toegevoegd hebt aan of in dat jaartal. Je kan zelfs zomaar een dag in die lijn in het midden aanklikken en dan iets toevoegen wat op die dag in dat jaar is gebeurd. Inclusief dag maand jaar en zelfs tijdstip.

Leuk voor wie werkelijk alles openbaar wil maken... En dat leek facebook wel een leuk idee.

Je kan het, nu nog, "testen". En weer teruggaan naar je oude profiel. Hoe dat moet, weet ik niet, ik heb het zelf al "vastgezet".

Iedereen op facebook krijgt deze uiterlijk op 5 januari. Er is geen ontkomen aan...

Toegevoegd na 3 minuten:
zomaar een dag aanklikken in die lijn in het midden ....

daarmee bedoel ik die lijn die je zit in het midden van je profiel. Je ziet dan een plusje en daarop kan je dus klikken en een gebeurtenis toevoegen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding