Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is met Hotmail aan de hand?

Als e-mail gebruik ik Hotmail, en dat deed het altijd perfect. Ik heb nu een nieuwe voor msn gedownload, en als ik mijn Hotmail open doet hij raar. (ik denk trouwens dat het van die update komt, ik weet het niet zeker)

Als ik de site open en inlog is er nog niets aan de hand. Het probleem komt pas als ik mijn mail probeer te lezen. Als ik dat doe springt hij de hele tijd weer terug naar het beginscherm, wat je krijgt nadat je ingelogd hebt. Dus ik kan mijn mail onmogelijk lezen zonder dat hij de hele tijd weer terugspringt naar het beginscherm.
Uitloggen en weer inloggen heeft geen zin, dat heb ik meerdere keren geprobeerd.

Als je kunt helpen, alvast bedankt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is trouwens alleen op mijn eigen computer. Wel belangrijk om te weten...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
981

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja, dat heb ik ook eens gehad. Heel irritant. Uiteindelijk heb ik het 'opgelost' door over te gaan op Windows Live Mail. Dat is een programmaatje waar je meerdere e-mailadressen tegelijk kunt beheren. Het lijkt op Outlook, is gratis en te downloaden van de site van msn (denk ik, google maar even). Heel handig. Is niet echt een heel goed antwoord op je vraag, want het lost niet echt het probleem op maar geeft een alternatief. Maar toch...
Op een computers had ik er trouwens geen last van, dus... misschien nieuwe computer kopen??? (grapje)

Toegevoegd na 1 minuut:
Moet staan: 'Op andere computers had ik trouwens geen last van...'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
A> probeer jouw browser eens helemaal schoon te maken, dus alle cookies weg / geschiedenis / etc.

B> probeer eens een andere browser (weet niet welke je nu gebruikt... denk Explorer) zoals Firefox, Google Chrome. Heb je het probleem in alle browsers? Of toch maar in 1 specifieke browser?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heey ik wil graag mijn wachtword weten ik ben mijn wachtwoord vergeten :(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding