Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan het zijn dat gebruikers hier 'googlen' om vragen te bedenken in plaats van antwoorden ?

als ik kijk naar sommige vragen heb ik wel sterk die indruk.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
765

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Klopt is mij ook al opgevallen maar het houd mensen wel bezig. En ik vind dit onschuldig vermaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat zou best kunnen maar waarom zou je een vraag willen googlen om die vervolgens hier te stellen? Daar kan ik dan weer niet helemaal bij...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja. Daarom worden er ook zoveel dubbel vragen gesteld. Deze dubbele vragen worden verwijderd, dus als je pech hebt, moet je het dan alsnog op gaan zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je googelt om een vraag te bedenken dan vind ik dat stom.
Want met googelen krijg je wel wat meer antwoorden en correcter dan vele hier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mooie observatie. Het lijkt me bijna uit te sluiten dat zulks hier niet geschiedt. Vragen om het vragen en dan het liefst een beetje gevat. Beetje typisch maar volledig onschuldig lijkt me.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat je deze site meer kan zien als een soort 'braintraining-community' maar het kan ook handig zijn als je een vraag hebt waar je het antwoord juist niet op kan vinden via Google of andere zoekmachine. Door de aandacht in de media wordt deze site wel goed bezocht, dus de kans is niet zo klein dat iemand het antwoord op je vraag weet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sommige vragen zijn zó dom, dat ze niet via Google te vinden zijn. Het zal dus wel meevallen, denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding