Hoe kun je met je website hogerop komen in de Google zoekmachine?
Behalve adverteren met/via Adwords.
Heeft de hoofdreden te maken met het aantal keren dat de website bekeken wordt?
1.5K
1.5K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heeft er meer mee te maken hoeveel andere sites naar jouw site linken en met welke keywords ze dat doen (de woorden die de link vormen naar je site).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor dit soort vragen moet je meestal betalen.
Er bestaan namelijk mensen die dit doen voor hun beroep. Dit is dan ook een echt erkend beroep, grote bedrijven nemen dit soort mensen in voor veel geld. Als ik het me goed herinner heet het SEO, Search Engine Optimization.
Er bestaan namelijk mensen die dit doen voor hun beroep. Dit is dan ook een echt erkend beroep, grote bedrijven nemen dit soort mensen in voor veel geld. Als ik het me goed herinner heet het SEO, Search Engine Optimization.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is niks mis dit soort vragen te stellen. Genoeg mensen die je voor slechts hun plezier helpen, zonder betaling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je site toevoegen aan google:
http://www.Google.com/addurl
Maar hoe dat verifieren verder gaat, daar ben ik nog niet uit....
Dus als het jou lukt, dan hoor ik het graag.
Dus als het jou lukt, dan hoor ik het graag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn mensen met deze specifieke kennis in huis die WIJ niet hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor jullie reacties. Ik merk dat het dus nog wel wat ingewikkelder is dan het lijkt, maar ik ga m'n best doen. Bedankt. Hoop dat er nog wat meer antwoorden komen met inventieve ideeën.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zich niet ingewikkeld, het zijn allemaal dingen die jij vast prima zelf kunt. Het is echter niet zo voorspelbaar. Het is niet zo dat als jij A, B en C hebt gedaan, dat je dan gegarandeerd op plaats X in de lijst komt.
rose
13 jaar geleden
RVerdonschot: Maak van je opmerking een antwoord, het is beter dan wat er nu staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
RVerdonschot: Het is niet nodig om je antwoord zowel in de reacties als in de antwoorden te plaatsen. Ben het eens met rose.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@James10: Hij had 't eerst hier geplaatst en toen bleek dat 't beter was dan de tot dan toe gegeven antwoorden, dus werd 'ie verzocht er een antwoord van te maken. Helemaal prima, toch? Rose zegt juist dat 'ie dat moest doen...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.