Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand een goede routeplanner voor scooters? Ik moet dit weekend namelijk met de BROMscooter van Nijmegen naar Den Helder! :|

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Scooter op de trein lijkt mij het snelst. Anders routeplanner met optie Vermijd snelwegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google maps > Routebeschrijving > Lopen (hiermee krijg je geen snelwegen en wel regionale fietspaden.)
Je kunt een routebeschrijving van te voren printen vanaf je computer of je kunt als je een android smartphone hebt de Google Maps app gebruiken (deze heeft ook een lopen optie).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via de ANWB routeplanner http://route.anwb.nl/routeplanner/ en dan kiezen voor fiets.
Route 181,2 km over Hardewijk, Lelystad en dan de dijk Lelystad - Enkhuizen.
Als je gemiddeld 25 km/u haalt is het 8 uur rijden. dat houd je zonder rusten niet vol.

Thermoskan met hete chocolademelk mee, handschoenen, das, kranten onder je jas, want het wordt koud! (Eigenlijk niet te doen bedoel ik.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste: kijk op de site van de anwb en kijk voor de fietsroute.

Ten tweede: Rij vanuit Nijmegen richting Ewijk en probeer vanaf Culemborg het Amsterdam-Rijnkanaal te volgen. Bij Wijk bij Duurstede moet je de pont over.

Ten derde: Pak je telefoon, zet google maps aan, tevens locatievinder en neem deze mee. Via je telefoon blijf je een actuele kaart bij je houden.

Succes. Ik heb de route zelf ook al vaker met de scooter gereden, dus het is mogelijk ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing