Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn website werkt voor sommigen ineens niet meer goed, hoe kan dat?

Het is een redelijke eenvoudige website, gebaseerd op CSS templates. Er zit een menu in met uitklapbare submenus. En daar ligt het probleem: mensen geven aan dat ze de menus niet meer uit kunnen klappen.

Sinds kort houd ik die website up to date met mijn nieuwe laptop die op Windows7 draait. Zou het daaraan kunnen liggen? Bij mij werken die menu's prima. Waarom bij anderen dan niet? (Navraag leert dat hun computers op Vista of XP draaien maar misschien zit ik in de verkeerde hoek te zoeken).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik heb hem getest in de 5 grote browsers, en hij doet het overal. Ook Internet Explorer versie 7 en hoger werkt hij gewoon.

De enige manier hoe ik hem niet werkend krijg, is als mijn browser op Quirks modes heb staan (http://nl.wikipedia.org/wiki/Quirks_mode)

De enige reden die ik kan bedenken dat hij niet werkt, is dat de bezoekers van de desbetreffende site, hun Internet Explorer (perongeluk) op quirks modes hebben gezet, en dat hij daarom niet werkt.

Dit is best mogelijk omdat een bridgeclub toch vaak door de wat oudere mensen bezocht wordt, die niet vaak veel verstand hebben van browser instellingen. Zo'n foutje is snel gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hangt misschien af van welke browsers ze gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing