Kan je na een eBay miskoop nog je geld terugkrijgen als je met Paypal hebt betaald?
Ik ben een verzamelaar van oud filmspeelgoed. Nu was er laatst iemand op eBay die zijn hele collectie verkocht op eBay. Omdat zijn collectie zo groot was, kon hij niet alle items op een foto vastleggen. De verkoper melde in zijn advertentie 'als je nog iets zoekt wat niet in de advertentie staat, contacteer mij dan'. Ik zocht nog wat dingen dus ik e-mailde naar de verkoper. Ik zei tegen de verkoper: 'Alles moet in goede staat zijn en de verpakkingen ongeopend'. Hij garandeerde dat alles er nog goed uitzag. Na ontvangst van de items bleek dat echter niet zo te zijn. Ik mailen dat ik niet tevreden was. Hij zou voor mij zoeken naar betere exemplaren. Ik zei tegen hem: 'Als je nou niet betere hebt mag ik dan mijn geld terug, i.i.g. van de items die er het minst goed uitzien'. Toen ik dat vroeg heb ik niets meer van hem vernomen... de verkoper antwoord niet meer.
Ik wil nog graag mijn geld terug, alles is betaald met Paypal en de communicatie is gegaan via mailen via eBay, is het dus mogelijk dat ik mijn geld nog terug kan krijgen?
Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb net een geschil aangemaakt via Paypal en het probleem voorgelegd. Hopelijk zet dit de verkoper aan mee te werken...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.