Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een document delen op Facebook in een groep?

Ik heb namelijk met mijn klas een klassenfacebook aangemaakt, om samenvattingen te delen etc. Nu wil ik een Word-document toevoegen, maar waar kan dat? Ik heb het geprobeerd met de optie: Docs, maar dan sla ik hem op en dan doet hij niks. Toen had ik alles gekopieerd en geplakt in het lege veld. Weet iemand een oplossing om wel goed bestanden te delen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

document opslaan in je eigen documenten. Daarna een nieuw bericht maken op facebook, meet paperclip je document toevoegen en rechtboven aanklikken met wie je deze wilt delen. Indien je nog geen groep hebt, moet je deze eerst aanmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je logt in op Facebook, gaat naar de groep via het linkje links in het menu. Vervolgens klik je bovenaan op 'documenten' (helemaal bovenaan, in blauwe letters). Daarna klik je op 'een document toevoegen' rechts bovenaan.

Je kan dan het document er neerzetten d.m.v. kopiëren en plakken of door het daar zelf op te maken. Wanneer je klaar bent kan je dan op 'Document opslaan' drukken en het document wordt gedeeld met de groep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing