Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn twitter staat op openbaar maar toch worden mijn tweets niet gevonden door anderen als ze zoeken op een # uit mijn tweet. Hoe kan dit?

De volgers krijgen mijn tweets wel te zien maar hij kan niet gevonden worden dmv de zoekfunctie. Mijn account is geactiveerd en de instellingen staan op 'openbaar'. Het betreft wel een nieuw account. Kan het zijn dat het een paar dagen duurt voor twitter de tweets van nieuwelingen publiceert?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Kijk nog eens de settings na op twitter, eigenlijk moeten ze je tweets kunnen lezen en het is niet dat het een paar dagen duurt voordat je de tweets kan lezen, maar met welke app/browser tweet je? Als je het gewoon op twitter.com doet hoor je het te kunnen vinden, gebruik je ook hashtags? (#) En het klopt dat je met een paar twitter clients heel lastig kunt zoeken zoals snaptu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik chrome en IE en zoek gewoon op twitter.com.
ik kom er net ook echter dat anderen mijn hele account uberhaupt niet kunnen vinden. Ik zoek op de onhoudt van mn tweet maar ook op de #.
Er vaag dus want de volgers zijn wel gewoon mn tweets.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding