Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er aan de hand met hotmail?

En hebben jullie hier ook last van?

hij opent niet meer..!!!! geeft geen foutmelding..het inloggen werkt gewoon niet, site ligt plat ofzo? hellup

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

yep bij mij het zelfde (vraag is gisteren ook gesteld) bij mij geeft hij aan dat de server to busy is.
dus wie is er grote bestanden aan het versturen ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Mijn hotmail werkt gewoon, niets aan de hand.
itsme
15 jaar geleden
Ik zat er daarnet nog gewoon in en toen ik wilde refreshen (althans teruggaan naar de inbox) gaf hij zelf iets aan van "we have updated" met nog een heel verhaal erbij over dat je je e-mail als draft moest opslaan als je nog een bericht moest opstellen om daarna de browser te sluiten en opnieuw in te loggen. Dat laatste heb ik gedaan en voilà.

Bij mij doet hotmail het dus nu weer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Blijkbaar ben je niet de enige

http://www.goeievraag.nl/vraag/hotmail-hand.25172

Ik persoonlijk heb nergens last van. Dus ik kan je ook niet vertellen wat de oorzaak is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
blijkbaar is jou hotmail gekraakt, door hackers.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ook geen problemen met Hotmail, kan je dus ook niet vertellen wat er aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb het onlangs ook gehad, ik heb mijn wachtwoord toen veranderd en toen deed ie het weer... Misschien een idee? Gewoon even een fout wachtwoord intypen en dan krijg je meteen een linkje nieuw wachtwoord instellen.... Succes!
NB: vind dat er de laatste tijd erg veel problemen zijn met msn en hotmail, ik weet niet wat er mee aan de hand is...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gister stond in het Ad dat hotmail is gekraakt.
Ik heb het artikel voor je opgezocht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
probeer je geheime vraag te beantwoorden,ik heb het ook gehad ,op teletekst stond dat er een groep hackers zijn bezig geweest.Als je geen geheime vraag hebt geregistreerd dan kun je msn opnieuw erop zetten,met een nieuw wachtwoord.succes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing