RTL gemist doet het bij mij niet meer op Google Chrome, Firefox en Explorer ! wat kan ik nog doen?
Toegevoegd na 5 minuten:
ik heb Microsoft silverlight al gedownload maar er blijft komen dat ik die nog moet downloaden! hij staat ook al ingeschakeld enzo.. is er nog een andere browser ofzo waar ik het wel op kan kijken?
Toegevoegd na 29 minuten:
Ja ik heb hem geïnstalleerd. Er staat wel een balkje bovenin met: "Internet Explorer wordt momenteel zonder invoegtoepassingen uitgevoerd. Klik hier om uw toepassingen te beheren, uit te schakelen of te verwijderen." maar als ik er op klik kan ik al die dingen wel zien, maar ik kan nergens op klikken dat hij het nu wel zou moeten doen..
Toegevoegd na 38 minuten:
nou niet dat ik weet, maar eerst deden je het allemaal, en toen deed chrome het niet meer, en toen moest ik dus silverlight voor explorer installeren (wat ik dus ook heb gedaan..) en toen deed Firefox het niet meer, zonder reden... is er ook gewoon een andere browser ofzo?
Toegevoegd na 42 minuten:
Ik zie het idd! Maar hoe kan ik nou weer 'het programma opnieuw opstarten MET invoegtoepassingen'?! dat staat bij mij nergens namelijk!
Toegevoegd na 1 uur:
oh ik zie nu waar je kijkt! okee heel erg bedankt het doet het nu wel! (:
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.