Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

raar symbooltje in mij startbalk waar het netwerk symbooltje hoort te staan?

ik heb sinds een uur een raar symbooltje in mijn balkje staan.
ik heb mijn laptop heel even uit gehad en toen ik hem weer aanzette stond dit symbooltje opeens daar.
het ziet er een beetje uit als een computerbeeldschermpje met een rood kruisje erop , dat een drietand vastheeft.? xD
klinkt dat logisch?:p
in iedergeval , als ik erop klik dan opent hij gewoon hetzelfde scherm dat hij zou moeten openen wanneer ik op het normale netwerk symbooltje klik. ook heb ik gewoon internet toegang met mijn (draadloze) modem.
(ik heb een afbeelding te verduidelijking toegevoegd.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed een icoonyje van een niet aangesloten bekabelde netwerkkaart, maar dat foto'tje moet even opnieuw versturen, want ik zie hem niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
te klein :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geloof dat hij groter word als je erop klikt.. maar mocht het vanwegen een niet aangesloten netwerkkaart zijn. waarom krijg ik dit nu pas te zien ? en weet je ook hoe ik kan zorgen dat het weer word zoals het was ? :o thnx =)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, een niet aangesloten kaart. In het netwerkcentrum kan je ergens een optie aanvinken dat hji verborgen blijft, ik kan echter zo snel niet vinden waar.
Je kan het icoontje ook aanklikken en verslepen naar het kleine pijltje, net links van het icoontje; dan is hij in ieder geval uit beeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnq!=)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Beste ''Vrager''

Dit symbool houdt ik dan je ''De Kabel Verbinding'' Ergens aan hebt staan. Dus (On)/Off. Als je dat ding kwijt wil moet je het uit zetten bij Internet Instellingen>Kabel Netwerk etc. Wanneer het dan niet weg gaat kan je altijd nog bij Toolbar>Instellingen hem afkruisen dan is hij weg.

Hoppelijk genoeg info.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnq!=)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen dank.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding