Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er momenteel een hotmail-storing? Ik kan niets doen in mn account.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik heb mn laptop al opnieuw opgestart, maar het helpt niet en ik krijg nu de melding: De webpagina kan niet worden weergegeven. Een andere computer in huis geeft hetzelfde probleem. Alle andere sites kan ik wel gewoon bereiken.

Toegevoegd na 16 minuten:
Nu krijg ik dit te zien: Fout bij aanmelden

Er is op dit moment geen toegang mogelijk tot het Windows Live Hotmail-account. Probeer het later opnieuw.

Help

Hoe kan het dat het bij jullie dan wel lukt??? Ligt dat aan de verschillende servers die worden gebruikt?

Toegevoegd na 40 minuten:
En nu zie ik dit (iedere keer dus wat anders):Service Unavailable

--------------------------------------------------------------------------------

HTTP Error 503. The service is unavailable

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
4.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat meldt die dan precies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms kan ik er helemaal niet in en als ik er toch in ben, dan zeggen ze dat ik het later moet proberen. Dit duurt al 'eeuwen' en ik heb een deadline, pfff.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de oorzaak zou kunnen zijn dat er inderdaad een storing is, dat ze aan hotmail aan het werken zijn of dat hotmail overbelast is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb geen problemen misschien is er iets mis je met computer? Start eens opnieuw op of herinstalleer je browser

Toegevoegd na 9 minuten:
download eens een andere browser zoals google chrome of firefox of internet explorer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toppie! Ik heb het nu met google chrome geprobeerd en het is gelukt. Pak van mn hart met dat stuk dat ik moest inleveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je suggestie om het met een andere browser te proberen is zeer succesvol gebleken. Dank je wel!!!

Andere antwoorden (3)

30 september en 1 oktober wel, nu niet. Maar dat houdt niet in dat er wel degelijk een storing kan zijn nu, maar dat ze dat zelf nog niet weten.

Toegevoegd na 9 seconden:
(zie bron)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank.
ik heb er geen problemen me het kan zijn dat er een plug in niet goed werkt start je computer opnieuw op en het kan zijn dat hij dan weer gewoon werkt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een andere computer hier doet hij het ook niet. Maar voor alle zekerheid zal ik even opnieuw opstarten. Hopelijk wordt in de tussentijd mn vraag niet verwijderd door de moderator.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie verder de toevoegingen bij mn vraag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HTTP Error 503. The service is unavailable
Al mijn mails werken prima, inclusief Hot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding