Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

na dat ik hyves open dat komt er ineens een blauw scherm, wat nu?

ik open www.hyves.nl en dan krijg ik een blauw scherm ( http://www.google.nl/imgres?q=blue+screen+vista&hl=nl&gbv=2&biw=1280&bih=709&tbm=isch&tbnid=ALx-LdCUY-XM4M:&imgrefurl=http://forumserver.twoplustwo.com/48/computer-technical-help/interrupt-exception-not-handled-blue-screen-after-installing-vista-lite-vm-406253/&docid=erTtP603R9Z8aM&w=639&h=478&ei=pSZ6Tt_QB-eY0QWZ0YyrAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=816&vpy=162&dur=3255&hovh=194&hovw=260&tx=137&ty=155&page=1&tbnh=147&tbnw=197&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:3,s:0 )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
712

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

opnieuw instaleren?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat heeft denk ik niet zoveel met hyves te maken
lijkt me heel sterk
Aangezien het een hardware error is misschien je drivers updaten ?
iets met je geheugen misschien heb je recentelijk iets aan je hardware veranderd meer geheugen andere videokaart ? of zoiets ?
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ligt aan je drivers. Drivers updaten ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had steeds een blauw scherm op mijn laptop toen deed ik een update voor de ati driver en voila...blauwe schermen weg!
als je de code hebt, en de exacte text op het scherm, kunnen we beter zeggen wat het is, daar is die code immers voor.

het kan van alles zijn, slecht geheugen in je computer, iets mis met je processor, een driver..

dit heeft niks met hyves te maken, maar echt met jouw computer.

als je je bericht update met de exacte foutcode (open hyves even) kan ik beter antwoorden wat het is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding